Система Прозорро.Продажі і ринок електронної комерції в Україні

На розвиток ринку електронних торговельних майданчиків в Україні впливає кілька чинників. По-перше, він стримується недоліком інформованості українських підприємств про можливості ЕТМ. По-друге, далеко не всі підприємства на даний момент забезпечені необхідною комп’ютерною технікою та швидкісним Інтернетом. 

Торги на якісно новому рівні

Це два головних стримуючих фактора, які гальмують автоматизацію торгово-закупівельного процесу. Крім цього не варто забувати і про ментальний бар’єрі. Деякі бояться, що автоматизація стане причиною скорочення штату. Інші вважають, що електронні торги – це важко та клопітно, вважаючи за краще працювати старим перевіреним способом.

І останнє, що стримує повне впровадження електронних торгів в Україні, це корупційна складова. За рівнем корупції Україна досі займає лідерство серед європейських країн. Корумповані менеджери підприємств, які заробляють на «домовленості», не прагнуть зробити закупівельний процес прозорим, адже їх головний заробіток – це відкати від постачальників. Але, незважаючи на все це, в умовах передового розвитку технологій та з метою боротьби з корупцією все більше українських підприємств переходять на електронні торгово-закупівельні відносини.

Електронні торги в Україні

На даний момент в Україні налічується понад 6 сотень тисяч активних підприємств, які постійно щось продають і купують. На сьогоднішній день електронна комерція в нашій країні становить лише 0,5% від всього корпоративного ринку, тому є куди рости. На електронній торговій біржі можна взяти участь в аукціоні з продажу автомобілів, нерухомості, деревини, металобрухту тощо. Дізнайтесь більше за посиланням: www.ueex.com.ua.

Відкритість торгів робить їх прозорими та доступними для всіх, але це також може привабити й недобросовісних користувачів. Тому дуже важливо перед підписанням договору з переможцем тендера перевірити його за допомогою спеціальних служб. Необхідно на 100% бути впевненими в тому, що перед вами дійсно надійний постачальник.

Для того щоб мінімізувати ризики, багато організаторів тендера вибирають відразу двох переможців. Одного основного, а другого – резервного. Такий метод дозволить уникнути проблем у разі, якщо з головним переможцем договір укладений не буде.